Trzy pytania do Pawła Majchrzaka, Dyrektora Operacyjnego i Członka Zarządu w firmie Gibar kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Pawła Majchrzaka, Dyrektora Operacyjnego i Członka Zarządu w firmie Gibar kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Wino w ostatnim roku poradziło sobie znacznie lepiej niż inne kategorie alkoholowe i cały rynek spożywczy. O czynnikach, które obroniły kategorię, jej rozwoju, zrównoważonej transformacji gospodarki i planach firmy z Robertem Ogórem, Prezesem Zarządu firmy Ambra S.A. rozmawiają Wojciech Szeląg, gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek, Dyrektor Departamentu... Czytaj więcej »
Lantmannen Unibake jest jednym z największych w Europie dostawców świeżego i mrożonego pieczywa oraz wyrobów cukierniczych przeznaczonych do odpieku w sklepach. O strukturze asortymentowej, najbardziej nowoczesnej piekarni w Polsce i kierunku w jakim zmierza branża piekarnicza w rozmowie z Wojciechem Szelągiem, gospodarzem programu Gabinet Spożywczy oraz Michałem Siwkiem, Dyrektorem... Czytaj więcej »
Konkurencja motywuje do walki o konsumenta, zwłaszcza pod kątem dotarcia z komunikacją. O wyzwaniach stojących przed branżą mięsną, oczekiwaniach konsumenckich i nowych rozwiązaniach produktowych z Mariettą Stefaniak, Wiceprezes Zarządu do spraw Strategii i Rozwoju Zakładów Mięsnych Silesia S.A. rozmawiają Wojciech Szeląg, gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz Michał... Czytaj więcej »
Zrównoważony Rozwój stanowi integralną część wszystkich obszarów funkcjonowania Hochland Polska. W ramach opracowanej strategii organizacja stale weryfikuje swoje działania. Jednocześnie Hochland koordynuje interesy zainteresowanych stron we wspólnym podejściu do jakości i zrównoważoności. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w... Czytaj więcej »
U Jędrusia to producent dań gotowych, który stawia na jakość i połączenie tradycyjnych receptur z nowoczesnymi przepisami wpisując się w potrzeby różnych grup konsumentów. O pozycji kategorii, obecnych działaniach firmy i planach na przyszłość opowiada Dorota Bielicka, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu. Czytaj więcej »
Doświadczenie, wysoka jakość, innowacyjność… Czym jeszcze wyróżnia się marka istniejąca od 160 lat? O preferencjach konsumentów, trendach na rynku alkoholi i działaniach, dzięki którym marka od lat nie wychodzi z mody opowiada Martyna Jaskólska, Brand Manager MARTINI w Bacardi-Martini Polska. Czytaj więcej »
Dzięki 31 Finałom Orkiestra zebrała prawie 2 miliardy złotych, za które kupiła do tej pory 71,5 tysiąca urządzeń. Fundacja stworzyła 8 narodowych programów medycznych, zajmuje się też pierwszą pomocą i „uczy ratować”. O kolejnym Finale, najważniejszych celach, współpracy z branżą handlową oraz największych marzeniach rozmawiamy z Jurkiem Owsiakiem, Założycielem i... Czytaj więcej »
Trzy pytania do Grzegorza Tomasika, Wiceprezesa Zarządu Reo.pl kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »
O strukturze asortymentowej, spożyciu pieczywa, trendach na rynku, najbardziej nowoczesnej piekarni w Polsce oraz kierunkach w jakich zmierza branża piekarnicza, w rozmowie z Wojciechem Szelągiem, gospodarzem programu Gabinet Spożywczy oraz Michałem Siwkiem, Dyrektorem Departamentu International Food & Agri Hub BNP Paribas, opowiada Jacek Górecki, Dyrektor Zarządzający Lantmannen... Czytaj więcej »
Doświadczenie, wysoka jakość, innowacyjność… Czym jeszcze wyróżnia się marka istniejąca od 160 lat? O preferencjach konsumentów, trendach na rynku alkoholi i działaniach, dzięki którym marka od lat nie wychodzi z mody opowiada Martyna Jaskólska, Brand Manager MARTINI w Bacardi-Martini Polska. Czytaj więcej »
Z jednej strony strategia firmy od dziesięciu lat pozostaje niezmienna, z drugiej – kierunek rozwoju dopasowywany jest do zmian rynkowych i aktualnych trendów. Liczy się jedno: być partnerem biznesowym z wyboru. O kluczowych inwestycjach, szeroko pojętej cyfryzacji oraz o tym, co przyniesie przyszłość – rozmawiamy z Anną Szpitalny, Dyrektorem Operacyjnym, Członkiem Zarządu. Czytaj więcej »
Przesunięcie tradycyjnych papierosów na tło historii i umieszczenie ich w muzeum jest scenariuszem, który zdaje się być coraz bardziej prawdopodobny. O alternatywnie jaką jest vaping rozmawiamy z Cezarym Wytychem, CEO Fusion Labs. Czytaj więcej »
Konsument, który w produktach nowej generacji odnalazł alternatywę dla papierosów, oczekuje od nich ciągłego doskonalenia. O ewolucji trendów na rynku, dostępnej technologii i nowych rozwiązaniach w ofercie rozmawiamy z Piotrem Fudałą, National Key Account Managerem w firmie ELFBAR. Czytaj więcej »
Dla producenta, który jakość stawia na pierwszym miejscu, najlepszym wyróżnieniem jest docenienie przez klientów. O tym jak nagrody rynkowe wpływają na działalność opowiada Marek Kapica, Prezes Zarządu Spółdzielni Dostawców Mleka w Wieluniu. Czytaj więcej »
Zrównoważony rozwój stanowi integralną część wszystkich obszarów funkcjonowania Hochland Polska. W ramach opracowanej strategii organizacja stale weryfikuje możliwości optymalizacji prowadzonych procesów. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Sebastiana Nowosada, Dyrektora handlowego ds. sprzedaży sieciowej i HoReCa w Zakładach Mięsnych Silesia kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Zakup produktów premium to obecnie nie tylko zaspokojenie potrzeb żywieniowych, a wręcz cały model gotowania, z wykorzystaniem produktów wysokiej jakości, stylu jedzenia, oraz odpowiedź na potrzeby psychospołeczne współczesnego konsumenta. O tendencjach zakupowych w czasach wysokiej inflacji rozmawiamy z Sebastianem Bilnikiem, Managerem Rynku Detalicznego – w firmie North Coast. Czytaj więcej »
Niewielkie, rodzinne przedsiębiorstwo, które wyrosło na międzynarodowego potentata w kategorii kawy i herbaty… Mowa o Mokate – firmie, która od pokoleń zarządzana przez familię Mokryszów nieustannie rozwija się i buduje potężną markę. O tym co aktualnie dzieje się w przedsiębiorstwie rozmawiamy z dr Katarzyną Mokrysz, Dyrektor Generalną oraz dr Adamem Mokryszem, CEO Grupy... Czytaj więcej »
Przesunięcie tradycyjnych papierosów na tło historii i umieszczenie ich w muzeum jest scenariuszem, który zdaje się być coraz bardziej prawdopodobny. O alternatywnie jaką jest vaping rozmawiamy z Cezarym Wytychem, CEO Fusion Labs. Czytaj więcej »
Z jednej strony strategia firmy od dziesięciu lat pozostaje niezmienna, z drugiej – kierunek rozwoju dopasowywany jest do zmian rynkowych i aktualnych trendów. Liczy się jedno: być partnerem biznesowym z wyboru. O kluczowych inwestycjach, szeroko pojętej cyfryzacji oraz o tym, co przyniesie przyszłość – rozmawiamy z Anną Szpitalny, Dyrektorem Operacyjnym, Członkiem Zarządu. Czytaj więcej »
Wymagający rynek FMCG potrzebuje obecnie rozwiązań skrojonych na miarę. O tym jak sprostać potrzebom klientów korzystając z najnowszych narzędzi technologii opowiada Paweł Mich, Director, Sales and Implementations, Solutions for FMCG Industry z Asseco Business Solutions. Czytaj więcej »
Rozwiązania przyspieszające zakupy są coraz chętniej wybierane przez właścicieli sklepów formatu convenience. O zaletach kas samoobsługowych opowiada Paweł Kowalczuk, Menadżer ds. Sprzedaży i Rozwoju z firmy Comp, właściciela marki Novitus. Czytaj więcej »
3 pytania do Marty Orackiej, Market Research & Brand Development Manager w Global Cosmed Group – kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »
Konsumenci elektroniki użytkowej coraz bardziej cenią sobie usługi. Najlepiej, żeby było tanio, dobrze, a do tego ekologicznie. Czy jest to możliwe? Przedstawiamy usługę długoterminowego najmu RentMe, wyróżnioną w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail 2023”. O tym i innych rozwiązaniach opowiada Małgorzata Parzymies, Dyrektor działu usług w MediaMarktSaturn Polska. Czytaj więcej »
Toruńskie Pierniki są najbardziej charakterystycznym symbolem Torunia, a ich produkcja odbywa się według tradycyjnej, pilnie strzeżonej receptury już od wielu lat. O łączeniu tradycji z trendami oraz planach na przyszłość w rozmowie z Wojciechem Szelągiem, gospodarzem programu Gabinet Spożywczy oraz Tomaszem Pańczykiem, Redaktorem Naczelnym opowiada Szymon Poliński, Prezes... Czytaj więcej »
Połączenie chrupkości oraz lekkości Sonko z przyjemnością i aksamitnością wedlowskiej czekolady, przyniosło bardzo smaczne efekty w postaci ciekawych produktów. Współpraca marek Sonko i E.Wedel pozwoliła stworzyć komunikację łączącą różne światy i style, co przypada konsumentom do gustu. Dzięki kooperacji rozwija się nie tylko sam produkt, który zyskuje dodatkowe... Czytaj więcej »
Aksam to polska firma z 30-letnią historią, dla której priorytetem jest konsument i polskie, wysokiej jakości składniki. O trendach na rynku przekąsek, ofercie oraz planach rozwoju opowiada Łukasz Knapowski, Dyrektor Handlowy w firmie Aksam. Czytaj więcej »
Tajemnica sukcesu produktów własnych firmy Gibar tkwi w jakości składników i miłości do doskonałego smaku polskiej tradycji. O wyjątkowości Śliwki Luksusowej, a także współpracy z zagranicznymi producentami oraz o ważnych wydarzeniach, które miały miejsce w ostatnim czasie i planach na najbliższy rok rozmawiamy z Pawłem Majchrzakiem, Dyrektorem Operacyjnym, Członkiem... Czytaj więcej »
Marka BLITZbee nie tylko tworzy naturalne i funkcjonalne...
Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...
Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...
Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...
Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...
Związek Polskich Przetwórców Mleka apeluje o utrzymanie...
W maju rdr. spadł ruch w placówkach sieci fast food – w...
W maju br. kawa mielona zdrożała rdr. w sklepach o 25,1%, a...
Rosnące zainteresowanie składem i jakością produktów...
W niedzielę 29 czerwca w Mikołajkach odbył się piąty etap...
Współtwórca i współwłaściciel wiodącej marki Fit Cake...
Gdzie szukać możliwości usprawnień? ...
Firma HELIO po raz kolejny została partnerem wyjątkowego...
Marka stworzyła uniwersalne posypki we współpracy z...
Zmiany obejmują wszystkie punkty styku z marką – od butelki...
Marka FuzeTea prezentuje letnią nowość – FuzeTea Summer...
Marka HELIO wprowadza na rynek innowacyjną przekąskę –...
Z dodatkiem syropów Herbapolu można ją przygotować szybko i...
Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. Dzięki autentycznym...
Muzyka, smak i design...
Emocje, bliskość i wspólne chwile, które wybrzmiewają ...
Nowa kampania marki Tiger to mocny przekaz dla wszystkich...
Gdy temperatura rośnie, E.Wedel ma dla fanów słodyczy...